Story

Erotik Lingerie dan pakaian

Erotik Lingerie dan pakaian.
Erotik Lingerie dan pakaian
Suami saya mula merasa bahawa menyiarkan cerita-cerita saya EP mula menjadi cerita seluruh hidup saya. Saya telah pernah menulis begitu banyak dalam hidup saya seperti yang saya lakukan sekarang dan saya bahkan tidak ingat bagaimana pernah luka cerita posting terakhir EP bermula dengan. Saya tidak ingat jika sebelum atau selepas saya bertemu dengan suami saya dan ia adalah mungkin kerana saya bosan dan hanya membuang-buang masa di komputer. Mungkin ia adalah selepas atau semasa saya mendapat perceraian dari suami pertama yang, tanpa ragu-ragu, membosankan. Saya tidak boleh mengatakan bahawa saya saya sekali bosan sekarang, walaupun, dan ia adalah semua dengan suami saya.

Saya tidak mempunyai pekerjaan sebenar kerana aku menghabiskan sebahagian hari saya bersamanya membantunya dengan pelbagai perkara berhubung perniagaan beliau. Kita menghabiskan kebanyakan, jika tidak semua, hari-hari bersama-sama dan ia tidak pernah mendapat lama atau membosankan. Dia cuba atau agak kita cuba, untuk selesaikan kerja oleh 4 pada sebelah petang dan seronok menghabiskan masa. Masa yang menyeronokkan untuk kita dapat apa-apa dari pergi ke Majlis Makan malam, filem, membeli-belah atau berseronok di bilik tidur. Seperti yang saya sebutkan dalam cerita-cerita saya yang lepas, suami saya adalah jauh lebih muda daripada saya dan bilik tidur keseronokan yang tinggi beliau senarai keutamaan.

Ia adalah satu keutamaan bagi saya terlalu, tetapi lelaki ini adalah begitu penuh dengan tenaga, tidak pernah mahu berhenti, dan Adakah tidak peduli di mana kita berada apabila beliau memutuskan untuk mendapatkan tangannya saya. Tidak dia bertukar saya menjadi beberapa jenis babi atau sampah atau cuba sesuatu yang keluar secara terbuka, tetapi beliau adalah sangat diramalkan juga tidak dapat diramalkan. Saya tidak mengadu pada semua saya menyayanginya dengan semua hati saya dan dia mencintai saya dan apabila dia dengan saya saya akan kacang kalau saya bilang baginya untuk berhenti atau tersebut saya tidak suka ia. Seperti semalam. Selepas bekerja kita kedua-dua itu pulang ke rumah, mendapati sehingga, dapat berpakaian dan pergi untuk makan. Majlis Makan malam adalah tidak terlalu mewah. Cili adalah untuk lebih speisifik. Saya, seperti biasa, pakaian dengan cara yang dia suka.

Saya suka berpakaian seksi baginya terlalu. Seluar jeans ketat saya kegemaran, tumit, kulit seluar dan blaus yang ringan. Saya membuat ia melalui Majlis Makan malam agak bergerak, yang mengejutkan. Oh, beliau adalah baik untuk menggosok saya kaki dan paha saya dengan berjalan kaki beliau, di bawah meja. Jika Jadual sempit cukup dia akan cuba untuk mencapai di bawahnya dan merebut sesuatu yang lain, sehingga antara kaki saya, terutamanya jika saya memakai skirt. Dia tidak akan berani lakukan ini jika orang akan menonton dan kerana itulah dia sentiasa meminta gerai di sebuah restoran. Suka benar-benar bermula apabila kami pergi menonton wayang di Menlo Mall. Pergi untuk melihat filem lewat selepas melakukan sedikit membeli-belah.

Dalam teater itu kita pula tidak duduk berhampiran dengan skrin tetapi sebaliknya di belakang. Well, dalam mungkin sepuluh minit lampu yang akan keluar dan filem ini bermula, begitu juga suami saya. Dia tidak mengamalkannya, dan Jangan sekali-kali, mendapat kasar. Ia bermula dengan dia ingin Pastikan tiada sesiapa sedang mencari. Maka ia adalah tangan pada payudara saya, lembut menggosok, bersama-sama dengan leher dan bercium pipi. Sebelum lama saya blaus butang yang asal dan tangannya di bawah blaus saya. Kemudian tangannya akhirnya angin bawah kelangkang saya dan mengurut seperti yang beliau lakukan dengan payudara saya.

Seterusnya beliau akan cuba untuk mendapatkan tangannya ke bawah seluar jeans saya dan mula bermain dengan butang perut saya. Tidak, itu seluar jeans yang terlalu ketat. Aku memakai zip saya sekitar seluar jeans seperti biasa dan seperti biasa, dia tahu apa yang perlu dilakukan. Hanya terbalikkan slaid poket zip, membuka poket zip tersebut dan mereka akan membuka sendiri. Dapat menghalang mereka di kelangkang itu. Itulah kerja saya kerana dia akan membiarkan mereka yang benar-benar terbuka. Setelah itu seluar jeans akan dibuka, kemudian bermain sekitar dengan butang perut saya, ia adalah perhiasan, dan kemudian ia adalah ke kelangkang saya.

Dia boleh melakukan ini secara literal semua sepanjang filem. Beberapa minit sebelum filem berakhir semua aktiviti ini akan angin ke bawah dan saya akan menjadi kacau-bilau jumlah. Campuran basah di kelangkang, unzipped dan unbuttoned. Dia akan sentiasa membantu saya mendapatkan segala-galanya dalam perintah sebelum lampu kembali, tapi aku sill perlu pergi ke tempat tuan-tuan untuk luluskan. Rambut adalah sedikit kacau-bilau, Gincu kacau-bilau. Menetapkan dalam maskara dan bulu mata palsu itu. Tidak dapat berbuat apa-apa tentang tanda-tanda ciuman semua tentang leher saya.

Sangat, ini adalah semua yang panas untuk dia. untuk Bilakah kita pulang. Dia sudah bersedia untuk melakukannya sekali lagi, kali ini lebih serius. Apabila saya maksudkan lebih serius saya bercakap tentang seks. Di atas katil, Ruang tamu Bilik, di tab mandi panas atau di dalam kolam. Tidak kira kepada-Nya. Tidak kira kepada saya sama ada dan saya tidak mengadu pada semua. Saya hanya tertanya-tanya dan terpaksa bertanya kepadanya apa yang mendorong dia seks begitu banyak dan apa sahaja yang menarik dia kepada saya.

Jawapan Nya adalah bahawa dia suka personaliti saya, jujur saya dan berfikir bahawa saya adalah menarik. Dia suka bahawa aku yang Rochester, tinggi, Ireland, lebih tua dan bercerai. Katanya, dia mahukan wanita yang lebih tua sedikit, matang dan Perdana beliau. Dia mahukan seorang isteri dan dia mahu saya. Dia mendapatkannya, dan saya mendapat semua yang datang bersama-sama dengan beliau. Tiada aduan, hanya menulis. Sebarang komen atau cadangan dialu-alukan. Tiada komen yang kasar atau negatif kerana saya tidak mahu hujan atau awan ke atas kegembiraan saya!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *